Aj!

Hejsan bloggen. Jag kom precis in, jag har vait ute och lekt med Nixon. Det känns soom att han har blivit större och mognare sedan i gårkväll då jag såg honom senast. Vi hadde i allafall jätte kul. Förutom att när jag skulle köra sök så ramlade jag på 1 av 3 trappor till altanen, gjorde ganska ont. Jag ska berätta i detalj.

Vad som hände:
Jag satte Nixon på trappan och sa ''stanna kvar'' sedan sprang jag iväg. Och när jag skulle springa upp för trappan för att göra ett villospår så halkade jag. Och det gjorde ont.
Jag tränar sök eftersom att han ska kunna leta efter människor som roppar på hjälp. Det kan vara bra, i fall att det händer något med någon. Han kan skall och jag ska lära honom att skälla när han har hittat personen.

Jag skulle ha tagit några bilder eftersom att han har blivit ännu finare =) Men jag smartpall tänkte inte på bloggen =(

Puss o kram från Nixon o mig

Hittade lite tidigare bilder på Nixon, fotona är någon vecka gammalt. Visst e han fin =D




Nixon o Amy.



Nixon, huvud bild. Han har ett jättefint huvud.



Nixon o Amy , Nixon står fint så att man ser här



Den här bilden tycker jag är riktigt fin på honom, man ser hans muskler.



Nixon sprnger, han ser jätte rolig ut. Min lilla gubbe



Bild på hans fina huvud.



Man ser hans muskler väldigt bra



naw, Nixon kör hans valpblick =) och han lyckas



Bild på Nixon i solskenet, han är så himla ståtlig



Nixon o Amy ligger o vilar, på 1 liten dyna.



Ligger o vilar, Nixon är knäppaste hunden jag mött =) men han är min knäpphund <3



Nixo o Amy, lite fundersamma.

Nixon är bara min gullehund =) (bokstavligt talat, han är bara min=) ).


Kommentarer
Postat av: Viccan

Hlasbandet fick han av mig ! ;) Puss <3

2009-02-07 @ 23:34:51
URL: http://pinkypiig.blogg.se/
Postat av: Angelika

Söta hundar <3

2009-02-08 @ 00:43:00
URL: http://angemix.blogg.se/
Postat av: Matilda

Maaaah, söta hunder :D

2009-02-09 @ 21:57:05
URL: http://matildabeausang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0