Älskar Fanny

Jag älskasr Fanny Susi så himla mycke, hon har gjort världensa finaste header. Jag var tvungen att ändra eftersom att Jennifer tyckte att jag härmade henne, inget surt  menat. Den är så j**la fin, ursäkta ordspråket men är så himla glad. På bilderna är det Qampari o Wyper (mina hästar).

Jag känner på mig att det här kommer att bli en lång natt. Jag är inte alls sugen på att lägga mig, men ändå så är jag det.

Det är så kul att skriva när man har en fin blogg. Och nu vet jag att det är några som läser den, hehe. Är jävligt sugen på att shoppa. Har lust att åka in till täby och bara gå i alla affärer, hehe. Men det går inte=(

Detta inlägg ä tillägnat Fanny

Fanny

Godnatt♥

Kommentarer
Postat av: Fanny

Tack:D <3 Men elin, när man har en fin blogg blir det kul att blogga, när viccan kommer in så tar jag in hennes ;)<33

2009-02-07 @ 10:20:08
URL: http://Http://fannyssliv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0