...

Hejsan! Kom just hem från Sandra, vi hade skitkul. Fanny var där ett tag också. Men, men annars har det inte varit något annat. Förutom att världens sötaste kusin har varit här.

I onsdags så åkte vi pulka i polenbacken ( jättebrant ) och min syster ''tvingade mig att åka från toppen av backen, men jag ramlade av efter att tag = / det var för guppigt. Sen åkte jag några gånger från hälften. Det gick jätte snabbt hela tiden. Sista gången jag åkte kom min pulka snett så jag var på väg att köra över min 6 åriga kusin, jag såg framför mig att han blev platt. Men jag klöste mig fast i marken och hoppade av. Men nu ska jag äta kyckling och ris, mums.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0