Fy fan

Jag blir så himla arg på allt det här med Rhianna och Cris Brown. Aldrig i livet att snygga och gulliga Cris skulle göra så mot en tjej. Rhianna måste ha gjort det själv eller så har hon fullständigt provoserat fram det. Han är ju så himla gullig, kan dom inte bara fatta att han inte gör så. Bllir så jävla arg på Rhianna också, gåt runt och tycker synd om sig själv.
Läste nyss på messenger news att Rhianna kanske tar tillbaka sin anmälan. Hoppas det för hennes skull, annars ska jag skapa en Chris Brown arme' och åka till henne och protestera och göra allt i min makt för att ingen ska göra något mot Chris. Någon som håller med?

Iallafall en rolig sak är att ungefär vid den här tiden imorgon så har jag fått hål i öronen=) Åker in med mamma efter skolan och tar hål på salongen Hårklipparna. Jag kan knappt vänta, jag har tjatat hela helgen och idag. Men när det väl är dags kommer jag nog att springa och gömma mig=) hehe.

Puss och kram Chris Brown fans, och alla andra =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0