gäääääsp

Hejsan! Sitter på ett dubbelsängstäcke (blir som en dyna) och myser med Nixon. Han ligger och försöker vila men distraheras av kaninen ungefär, hela tiden.

Jaa, hur har min dag sett ut? Joo vi kan börja med helgen. Har haft filmhelg med några av kompisarna, Viccan, Jenni, Arvid, Robban och Rory. Filmhelgen varade från lördan till måndan. Alla var vakna hel natten från lörda till söndag. Sen var det typ bara jag som somnade under alla filmer hela tiden:P Dom andra blev lite irriterade ibland eftersom att jag tar sån stor plats när jag sover. Men vaddå det är naturligt att sova + att jag hade ridit 3 hästar på lördan innan jag åkte. Qampari gick helt otroligt.
I allafall så hade vi jättetrevligt. Vi var hemma hos rory och lånade hans systers stuga.
På kvällen från söndag till måndag så gick vi ut vid typ 10 tiden ( helt kolsvart och ett ton skräckfilmer ) och först var det rory som skulle skrämma mig och viccan hela tiden, lyckades några gånger. Sen gick vi runt lite på området där ( mitt ute i skogen, precis som vi ) och sen blev det lite läskigt och sen skulle vi kolla posten på en söndag kväll. Och deras brevlåda ligger på en annan väg än deras hus. Också säger Arvid att han ser någon i slutet på vägen, och Viccan blev livrädd. Sen går går hon och nästan kramar ihjäl min arm och låter som en bebis hela vägen hem. Jag är som hennes ''mammalivvakt''.

Men blir väldogt trött på er, det är bara en eller två som läser min blogg. Snart blir det väl som en dagbok där jag skriver och skriver tills jag inte orkar med.

Ajja sitter och väntar på att Viccan ska ringa och är astrött.

Hejdå den stackaren som ensamt läser min blogg. Skriv vilken snäll person det är.♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag läser! :D

2009-02-27 @ 19:01:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0