Gårdagen

Igår så gick jag till skolan som vanligt, fast jag var på väg att försova mig. Vi hadde skitkul som vanligt. Men vid kl.11 så var jag tvungen att åka till tandläkaren, vilket var väldigt onödigt för jag behövde bara sätta mig i stolen och sedan gå men en sak var bra och det var att jag fick en kyckling sallad och en kladdkaka till lunch. Dem i skolan fick äta någon äcklig korvgryta, haha.
Och gissa vad som händer så fort jag vänder ryggen till, det är världens bråk i skolan, det är typ jag som får hlla koll i den där klassen:p men den är ändå bäst.
Qampari och Wyper gick superfint igår, Qampari får in världens Champion trav.

Varför ska man behöva välja mellan 2 personer? Jag tänker inte göra det, men det verkar som att någon har gjort det valet åt mig.

Puss o kram

P.s. Underbara Fanny ska göra en header åt mig <3 tack gumman

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Hej!

Som sagt, läs på viktorias blogg om titeln "välja?", där har jag kommenterat både till henne och dig. Älskardig<3

2009-02-06 @ 18:09:47
URL: http://pussjenni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0