Hejsan!

Sitter ensam hemma helt själv. Förlåt att jag inte har bloggat så mycke men jag har vart ganska trött och har haft lite annat. Men nu är det dags för nya tag, fast jag har bara missat en dag =P

Idag så hadde vi friens dag, så vi hade det bara lungt. Och jag fick ett jättefint hjärta på ansiktsmålningen. Det var en tjej i 8:an som gjorde den, Alice heter hon och är jättesnäll. Och hela dagen har flytit på. Har inte kunnat rida på hela veckan för att det har varit så halt =(

Jag har en glad nyhet också. Jag ska ta hål i öronen =) Förut har jag inte tyckt att jag har passat i det (mitt barnsligare jag) men nu när jag bryr mig mer om hur jag ser ut och gör någonting åt det så passar jag nog i det =)

Puss o kram på friendsdan (lite rim)♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0