Min dag

Hejsan! Idag vaknade jag ungefär kl.9.00 och var skit trött eftersom att jag somnade vid typ kl.3.00. Då satte jag mig vid datan o blogga o chatta. Sen åt vi lunch å gick ner till stallet efteråt. Och vi gjorde hoppdebut med Qampari (skritta o trava över bommar), han var skit duktig. Och jag red runt sjön med mamma på Wyper och Toppen. Efter att jag hadde mockat och gjort klart så gick jag hem och duschade och gjorde mig i ordning på typ en kvart och sen bar det av till m&m (mormor o morfar). Och nu kom vi hem för ungefär 1/2 timme sedan.

Qampari gick jätte bra att rida Qampari idag, han har gjort sin hopp debut och han tveka inte ens med att gå över, är så stolt över min gullunge =)

Ska gå och kolla på rosa pantern nu, puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0