My day

Idag gick jag till skolan typ astrött, sen kommer man till första lektionen och man har så kul att man får ont i käken när man skrattar så mycke. Och så fortsätter de hela dagen, har skitkul i den här klassen, men lite knäppa bara. hehe.

Älskar min Viccan asså, e så himla underbar. Hon lyser upp hela ens dag. Är man på dåligt humör kan man inte sluta skratta sen, fast när man verkligen försöker vara sur är det irriterande när hon ska få mig att skratta. Men hon lyckas alltid = /

Kan bara säga 3 ord till den människan: Du är underbar

P.s. Jag vet att du sa det till mig idag men det är det ända som jag kommer på att säga till en så underbar person


puss o kram girls o mayby boys


viccan <3

Min supergulliga Viccan<3 Älskar dig


Kommentarer
Postat av: Viccan

Jag älskar dig min lilla Gullunge! <33

2009-02-07 @ 10:49:07
URL: http://pinkypiig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0