<3

Hej igen! Nu har jag kommit hem från stallet. Wyper och qampari gick jätte fint hela tiden även fast det ät så halt. För er som inte vet så är Wyper och Qampari mina hästar.
Jag har i alla fall mockat och ridit nu.

Idag var rena motsattsen från igår. Jag gick upp kl 5 ungefär, sedan sminkade jag mig, fixade håret och klädde. Under hela proceduren så tittade jag på Vakna med The Voice. Vi hadde gympa första passet och sedan flöt hela dagen på.

Med andra ord: En toppen dag

Puss o kram


Min häst Wyper                                        Min häst Qampari

Wyper                                                                                                                  Qampari



P.s.Bilderna är lite suddiga:p

Puss o kram alla sötnosar<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0