Lillla Lovel

Våran fölunge Lovely måste vara det gulligaste och charmande fölet som någonsin satt sin lilla hov på våran stora jord. Hela familjen, till o med pappa är helt kära i henne<3

Kom precis hem från stallet. Vi har fått insläppen på rutin och nu tar det ungefär 5 minuter att ta in 8 hästar, rekord.
Ska snart in i dushen om sega mamma är klar snart.
Ikväll ska jag försöka gå och lägga mig tidigt idag. Blir så himla trött annars.

Nu blev mamma klar, puss o kram gullungar<3

p.s.Qampari är så hila duktig närr man rider:DBästa unghästen någonsin. Går på tygeln avsig själv hela rid passet.
Ni kanske tycker att jag bara skriver om djuren, ska skriva om annat också.

Puss IGEN<33

Lilla Will make it lovely

Lilla lova och hennes mamma, inte den bästa men hon är gullig på alla<3


Kommentarer
Postat av: hanna

jag trodde först det var den alaka mammans föl men puuh det var det inte, iaf snart kan du ju börja tävla qmpari, om sisådär(hatar det ordet) två år elelr så:D kanske dressyrhäst?

2009-01-30 @ 19:25:45
URL: http://hannaahz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0