Min dag

Idag gick jag upp kl.9.00, trött som jag är på helgen. Sen åt ner och åt frukost och gick ner till stallet. Först mockade jag och efter det red jag och mamma Wyper och Top Boy i skogshagen och hoppade den nya hoppbanan som mamma har byggt. Precis i slutet av hoppbanan ligger en jättestor en som har ramlat omkull, så där var man tvungen att stanna. Men Wyper ville inte och visade vad han kunde genom att hoppa över enen, flera gånger.
Sedan skulle jag och mamma rida Top Boy och Qampari i skogshagen och prova att hoppa på honom (första gången) men han var alldeles för pigg (men snäll).
Efter det gick vi hem och åt lunch. Jag kollade lite på TV. Men efter ett tag skulle vi ner till stallet och borsta och sköta om Vallie. Nu kommer det något otroligt, Jag red på Vallie och travade=D Och jag fick rida på Wilma men mamma fick hålla i henne för hon var MYCKE piggare. Men i alla fall så har jag fått rida 2 jättefina ston på en dag, sammanlagt 4 ästar på en dag.=D

Vallie: Tävlat 1,20 och hadde kunnat komma jättelångt, men hon gick till avel.
Hennes pappa är Voltaire och han är en av dem största hingstarna i Irlands historia.

Wilma:Tävlat MEDELSVÅR i hoppning.
Hennes pappa är I love you och han är en av dem största hopphingstarna i världen och har kommit 1:a i Världscuppen och 2:a året efter. Han blev årets hingst i USA.

Det är häftigt att jag har ridit dom.

Sak försöka lägga in bilder på kläderna

Puss darlings

Lägger in bilder på Wilma och Vallie♥

P.s.Alla hästar jag skriver om är våra=D Annars skriver jag det!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0