Min dag

Idag gick vaknade jag kl.7.00, men somnade om och vaknade ungefär 7.27. Efter det gick jag till vardagsrummet och satte på Vakna med The Voice, där Hanna Headlund och Eric Segerstedt hostade. Jag tog på mig min nya skjol och linnet samt ett par svarta leggins (ska lägga upp bilder på nya kläderna och dagens outfit ikväll).
När jag kom hem efter en skitrolig dag i skolan så gick jag direkt ner till stallet och red där båda hästarna var klassade som elit.

Mer om skoldagen. Först hadde vi matte och alla låg typ 5 längre fram än vad vi skulle. Vi hadde tyska efteråt där vi skulle spela upp Hans och Greta på tyska, jätte roligt och alla fick klubba av Stahl. Tack Stahl.
Sen hadde vi svenska. Jag hadde inget att arbeta med så jag ritade:p I slutet fick jag och Viccan gå ner till lågstadiet och leta efter Antje (biblotikarien). Men vi fick inte reda på informationen Susanne ville ha. Istället gick vi till deras lekrum och kolla lite när hela lågstadiet samt lärare var på lektion. Det var jätte kul, hahaha. Sen sprang vi genom alla korridorer och as garvade, alla andra var på lektion så Viccan sprang och slängde upp min kjol hela tiden. När vi kom tillbaka ill våran ''avdelning'' Så hadde vi precis börjat syslöjden, vi hadde Nanna (praoelev) och Barabara (tyskalärare) för att Tina (syslöjdsläraren) alltid är sjuk. I alla fall så hadde vi skratt annfall hela lektionen. Sen var dagen slut.

Igår i Täby cenrum så såg vi Laila Bagge=D

Puss och kram alla som har haft en rolig dag♥

P.s. Visste hade vi kul idag Viccan=D
En sak till. Jag och Viccan hade flams catwalk också, det var superkul. Skrattar fortfarende.

                                              Bild på Laila Bagge
                                              Laila Bagge, älskar hennes hår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0