My day!

Idag segade jag mig upp ungefär kl.6.44 och duschade. Sedan sminkade jag mig, klädde på mig och fixade håret. Sedan tittade jag ett tag på Vakna med the voice. Sedan segade jag mig iväg till bussen. När jag väl var på bussen varjag på väg att somna. Resten av dagen var lika dan, och inte nog med det så har Viccan en sjuk period så jag har skit tråkigt (inget är lika roligt som med dig gumman).
Efter skolan åt jag coco pops och mjölk (mmh). Sedan gick jag ner till stallet och fixade allt på typ 15 minuter. Det blev ungen ridning idag, mamma och pappa skulle till friskis och jag får inte rida när ingen är hemma:p

Nu sitter jag och tittar på shear genius och äter en underbar kladdkaka:)

puss o kram alla sötisar



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0