Skolan

Hejsan jag sitter i skolan och har precis ätit lunch. Det var några slags järpar med ris. Idag gick jag upp ungefär kl. 7.00, jag gick och la mig i soffan och somnade. En halvtimme senare vaknade jag och gjorde mig i ordning, samma ordning som vanligt.

I eftermiddag ska jag hem och rida. Vi ska prova att rida över bommar på Qampari. Jag ska rida Wyper också, är väldigt sugen på att hoppa med honom.

Dagens första outfitt är:

Svart tunika från Gina tricot

Svarta leggins från Gina tricot

Svarta benvärmare från H&M

Helt svart idag:)
Har inga bilder eftersom att jag är i skolan.

Skicka mera mejl och inlägg till mig! Skicka även många frågor. Det känns som att jag bara sitter och skriver och ingen annan lyssnar (läser).

Bye Bye

Kommentarer
Postat av: hanna

du ska veta, jag tänker oxå köpa benvärmare, o massa smink jag ska fan bli miljonär när jag blir stor; på pansionärsbingtant :D

2009-01-30 @ 19:27:35
URL: http://hannaahz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0