<3

Hejsan, idag hade vi någon sorts aktivitetsdag. Man kunde välja på curling, klättring, bowling, ridning och skidor m.m. i Nortan. Jag valde bowling, kändes inte som att jag behövde rida, har 8 hästar hemma att sköta =). Det gick faktiskt ganska bra, har vart och bowlat någon gång med morfar någon gång när jag var typ 4-5 år. + att vi hade Raisa ( favorit lärare ) somhade med sig sina 2 golden retrivers. Dom var jätteduktiga, sen gick vi runt elljusspåret runt hundklubben. Efter promenaden skulle vi åka buss hem men eftersom att mamma skulle åka och handla ( tur ) så kunde hon hämta mig. Hon hade med sig Nxon och Amy så att Raisa entligen kunde få se Nixon =) hon tyckte att han var jättefin! Elller alla sa det rättare sagt =) ( stolt ). Vi passade på att åka in och shoppa lite, jag fick ett par blåa pumashorts ( velat ha superlänge ) , en lila tunika, ett brunt skärp och hårfärg. Jag ska färgaom så att det inte är npt blont kvar, den här gpngen köpte jag 2 paket =) Efter det skulle mamma på möte på Roden. Och då passade jag på att träna Nixon på folk. Jag gick runt hela Roden området. Han var superduktig och ville inte hälsa på någon =)  Sen gick jag med Amy runt Roden också. Hon blev jätte duktig och hoppade runt och tyckte att det var jättekul<3=).

Jag blev så inspirerad av Raisa så nu har jag tränat flera gånger och gått några promenader. Han var jätteduktig hela tiden, ni kan inte tro hur duktig han var, han drog ingenting och lyssnade hela tiden på träningen=) Min älskling<3

Puss o kram<3

Kommentarer
Postat av: Sandra<3

Aa det menar jag gumman<33333

2009-03-06 @ 19:47:53
URL: http://alexandrabsliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0