Hejsan

Gårdagens kväll:
Vi åt jättegodmiddag och hade lite trevligt, sen tittade vi på HJÄLP och sen somnade alla och vid 12 vaknade jag, mamma och Viktoria och kommer på att hästarna är ute fortfarande ( oops ). Så jag och Viktoria fick gå ner och ta in dem och vi som trodde att dem skulle vara hysteriska, det var dem inte. Dom stod bara där och skötte sig exemplariskt. Älsklingshästarna <3

Idag har vaknade jag vid 12 ( ojdå, sen kväll! ) och mamma frågade om jag kunde gå ner och luncha hästarna, och jag har kommit in i någon jag är jätteduktig grej, så jag hjälper till jättemycke och gör saker utan att någon säger något, te.x håller på med Nixn jättemycke och städar och plockar ur diskmaskinen =s. Och Nixon är så j**la duktig, sköter sig exemplariskt hela tiden och så fort jag säger något lyssnar han och gör det =) jättekul! Ni kan inte fatta att min tokdtolle är så duktig. Han har nog också fått en sån fas att han är jätteduktig, jag tror nog att den håller =) Å man måste se det för att tro det!!!

Aja nu ska jag gå och äta lunch, egen gjord pizza, mmmmmmmmmmmmmmmmmmm. <3

Kommentarer
Postat av: Sandra<3

Aa jag har sett dom bilderna:) <33

2009-03-09 @ 21:59:54
URL: http://alexandrabsliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0