suck ,

Har inte haft nåt att skriva om på jättelänge men ska börja med ming dag inläggen igen ! 

Så min dag , jag gick upp vid typ 6 . 44  och klädde på mig kläder . En grå kofta , lila tunika och mjukisbyxor . Sen sminkade jag mig med  min nya jättebra mascara som jag fick igår . Efter det kollade jag på '' Vakna med The Voice '' tills mamma kom hem vid halv 8 . Jag och mamma har börjat med en ny sak för att få mig att äta frukost , hon kommer hem en halvtimme innan jag går till bussen och äter frukost med mig =) jätte mysigt och jag har ätit frukost 2 dar i rad . Sen på busshållplatsen kasta jag snöbollar på robban , sandra var med som stöd =D . På bussen sa robbsan att jag skulle få ångra att jag gjorde det och tro mig  det gjorde jag ! När vi kom till skolan så försökte han o Rory att dra ut mig o mula mig , men det gick inge bra . Dom andra rasterna gick jag och Viccan ut självständigt och då mulade dom mig JÄTTEMYCKE !! Och dom andra brudarna bara stog och skrattade  !! =) Men i allfall får vänta mig det imorrn också !

Puss o kram

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hejsan Elin :)

Hur mår du och var gör du?

Saknar dig jätte mycket<33

Men jag kommer snart hem o då kan vi träffas :)



Puss och Kram<333

2009-03-18 @ 15:12:27
URL: http://alexandrabsliv.blogg.se/
Postat av: Viccan

Hejsan sötnos!

Vad gör du? Jag ska vara barnvakt imorrn ^^ Kul.

Puss och Kram . Älskar dig

Viccan

2009-03-20 @ 16:34:39
URL: http://pinkypiig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0