Tråkigt

Heejsan! Förlåt för att jag inte har skrivi på så länge men har inte haft så mycke att skriva om, jo förresten igår var det en tjej som var och hämta ved och hon fick syn på Wyper. Jag var hos Sandra  och visste ingenting förrens pappa ringer och säger att jag ska hem, och berättar. Det var tydligen en arabfantast som tyckte att Wyper var jätte fin (vilket alla säger*stolt*) och ville köpa honom. Men vi skulle aldrig sälja Wyper, mamma har lovat på heders =) Så det var lite kul, men konstigt. Sam har det inte vart något annat speciellt. 

Glada nyheter, det är några som läser bloggen. 

Och anonym, de förlorar, jag behåller bloggen, och stå för det du säger och visa vem du är!! Om du vill att jag ska lägga ner bloggen varför inte bara dra härifrån=) Smart jag e va. säg vem du e, jag blir inte sur, jag har underbara vänner.

Älskar er allihop♥ 

Wyper
Detta inlägg är tillängnat Wyper, älskar dig gubben <33

P.s. Vosst går han fint ( gammalt foto, går snyggare nu) =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0