Underbar dag<3

Jag har haft en underbar dag idag<3 Jag vaknade pigg och glad och klädde på mig och sminkade mig medans jag tittade på Vakna med The Voice. Sen kunde jag ligga och halvsova vilket var jätte skönt, Sen gick till bussen där jag fick komplimang av Sandra att mitt hår var jättefint ( jag har färgat det brunt, jag som var ''blond'' förut ). Sen kom vi till skolan och dom flesta sa att det var fint och kunde inte låta bli mitt hår som vanligt = / Viccan följde med mig hem idag och jag red lektion. Men Qampari var alldeles för trött och Wyper gick jättefint hela tiden! Vi spelade lite GH och lekte med webbcammen =) det var jätteroligt.

Tack alla som bidrog till min dag♥

Ni får bilder på håret sen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0