Underbar dag<3

♥Jag har haft en helt underbar dag idag<3 Jag vaknade pigg och glad och sminkade oc klädde på mig medans jag kollade på vakna med the voice. Sen så kunde jag ligga och halvsova vilket var skit skönt. Måste tilllägga att jag färgade håret brunt igår=) passade bra faktiskt, jag som var blond förut! Iallafall så gick jag till bussen vid 8 och där upptäckte Sandra direkt att jag hade färgat och hon tyckte som tur var att det var fint=) ( jag blev också nöjd ). Sen kom jag till skolan och dom flesta upptäckte att jag hade färgat och tyckte också att det var fint och kunde intelåta bli mitt hår som vanligt ( tack tjejer, jag tycker också om mitt hår= ). Sen har hela dan flytit på. På tredje lektionen hade vi SO och som vi har längtat att få spela upp våra 3 scener + att jag fick hjälpa Jennifer och Sandra med deras eftersom att Freja var hos tandläkaren =). Sen åkte Viccan hem till mig och Jennifer åkte hem till Sandra ( sammanträffande älsklingar <3 ) så vi hade lite kul på busshållplatsen. Sen red jag lektion för Eva men Qampari var jättetrött och Wyper gick skitbra hela lektionen. Sen har vi spelat lite GH och lekt med Webbcammen, det var jättekul =)

Tack till er tjejer som gjorde min dag underbar♥ ( ungefär samma inlägg men mer detaljerat )

Juste mitt hår:



Jag som blond ( bild från ungefär 5-6 )



Jag från tidigare idag ( blev ganska fin bild=) vilket inte händer så ofta )

puss o kram♥

Kommentarer
Postat av: Sandra<3

aa de har jätte gott fika där :)mm vi får göra nåt nån gång innan jag åker upp till fjällen =)

Puss och kram<3

2009-03-05 @ 20:16:16
URL: http://alexandrabsliv.blogg.se/
Postat av: Sandra<3

Du blir så himmla fin på dina bilder du tar :) <3333

2009-03-05 @ 20:18:20
URL: http://alexandrabsliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0